Focus Forward: DisplAir
De jonge uitvinder Maxim presenteert zijn verbazingwekkende nieuwe apparaat, dat met zijn eindeloze toepassingen schermen, monitoren en allerhande elektronische rotzooi overbodig zal maken. Onderdeel van de serie Focus Forward, een intiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films hebben gemaakt over de kracht van de menselijke vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.