De cierta manera
De bouw van de wijk Miraflores in 1961 was een van de eerste projecten die ondernomen werden door het revolutionaire regime. Miraflores was bedoeld als vervanging van de krottenwijken, die grotendeels bevolkt werden door mensen aan de rand van de Cubaanse samenleving. De wijk is gebouwd door de mensen die er later zelf zouden gaan wonen. In deze semi-documentaire worden speelfilm en documentaire met elkaar verweven. De film belicht de aanpassingsproblemen van de bevolking aan de nieuwe postrevolutionaire samenleving.