Stau - jetzt geht's los
In een buitenwijk van de Duitse stad Halle-Neustadt ligt de Roxy. Een betonnen hok met een flipperkast, keiharde muziek en vooral veel drank; een ontmoetingsplek en uitvalsbasis voor neo-nazi's, boneheads en skinheads. STAU-JETZT GEHT'S LOS is een portret van Roxy's gewelddadige stamgasten. Regisseur Thomas Heise volgt zes vaste bezoekers, zowel binnen als buiten de club, tot in hun huiskamers toe. Hij vraagt naar hun politieke motieven, hun werk, hun relaties. STAU - JETZT GEHT'S LOS is een poging tot dialoog en een poging om de achterkant van de rechtsradicale subcultuur in kaart te brengen.