This Band Is So Gorgeous! Sham 69 in China
In de hoogtijdagen van de punk hadden de mannen van punkband Sham 69 diverse hits. Inmiddels zijn de bandleden op middelbare leeftijd en proberen ze hun muzikale passie nieuw leven in te blazen. De e-mail van Ray, punkzanger en tourmanager uit China, komt dan ook als geroepen. Opnieuw krijgen de punkrockers een kans om geschiedenis te schrijven: ze worden uitgenodigd voor een clubtour op Chinese bodem. Als eerste Britse punkband ooit. Veertien dagen lang reizen de mannen door China, met Ray als hun welwillende maar onervaren tourmanager. Zijn Engels is erbarmelijk (zeker na wat biertjes) en hoe harder hij zijn best doet om professioneel over te komen, hoe minder hij daarin slaagt - maar de optredens gaan door. En de mannen van Sham 69 maken kennis met de kleine, maar fanatieke punkscene in dit snel veranderende land. Voor de bandleden is het duidelijk één groot avontuur, een gevoel dat wordt versterkt door de manier waarop de documentaire is gedraaid. Gruizige beelden van clubs, lange treinreizen en oplaaiende ruzies binnen de band, en de voice-over gebaseerd op de observaties uit het tourdagboek van drummer Ian Whitewood, geven de kijker de indruk te kijken naar een intiem videodagboek.