Sink or Swim
'Ik hoef niet per se populair te zijn', zegt Janet thuis. Het volgende moment zit ze echter met tranen in haar ogen, omdat ze op de lagere school gepest wordt en alleen is. Tegen haar moeder en oudere broer lukt het niet goed om erover te praten. Maar ze vertelt het wel voor de camera, voelt zich goed bij het zwemmen en leert voor zichzelf opkomen op 'kanjertraining'. Regisseur Rishu Veldhuis filmt onder water bij het zwemmen en neemt veel close-ups van de kindergezichten, zoals op de laatste schooldag, als veel meisjes moeten huilen. Maar niet Janet - zij gaat uiteindelijk toch iets zelfverzekerder naar de middelbare school.