Frontline: Maggie O'Kane
Maggie O'Kane is verslaggeefster voor Channel Four. Ze heeft het afgelopen jaar meer tijd in Bosnië doorgebracht dan thuis. Deze film is een persoonlijke speurtocht naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor de misdaden in Bosnië. O'Kane vraagt zich af in hoeverre Milosevic hiervoor persoonlijk aansprakelijk kan worden gesteld. Ze gaat op zoek naar antwoorden middels interviews met Servische strijders. Opvallend is dat het lijkt of Milosevic alle banden met hen verdoezelt, zodat hij nooit persoonlijk verantwoordelijk kan worden gehouden. Niemand doet een rechtstreekse uitspraak over hem, behalve de voormalige vice-president Panic. Hij durft te zeggen dat het belachelijk is dat Milosevic de persoon is met wie onderhandeld wordt, terwijl hij tegelijkertijd door de internationale politiek van oorlogsmisdaden wordt beschuldigd. O'Kane spreekt ook met de leider van de Servische Radicale Partij, Voyislav Seselj, die onwaarheden verkondigt en alle beschuldigingen op kinderachtige wijze ontkent.