Arena: Bob Dylan's Legends - Rubin "Hurricane" Carter
Bob Dylan baseerde zich in 1976 voor een van zijn grootste hits, 'Hurricane', op de veroordeling van Rubin Carter, alias The Hurricane, een bokser die in 1966 streed om het wereldkampioenschap middengewicht. Hij werd met een vriend gearresteerd op verdenking van een driedubbele moord. Carter en Artis kregen levenslang, maar werden in 1985 vrijgelaten na heropening van de zaak. De documentaire is opgedeeld in zes rondes alsof het een bokswedstrijd is. Carters levensverhaal, dat eerder in speelfilmvorm met Denzel Washington is verteld, wordt gereconstrueerd met behulp van archiefmateriaal van bokswedstrijden, foto's van de slachtoffers, citaten van Carter, en natuurlijk Dylans song.