Gentlemen
Een inkijkje in een klein mannenuniversum. In de eenmanszaak van Spaanse kapper Jose kunnen mannen terecht voor een knipbeurt en een goed gesprek. In het krappe optrekje worden buurtgenoten besproken en kunnen sport en vrouwen natuurlijk niet ontbreken als gespreksonderwerp. De klanten hebben meestal aan een paar woorden genoeg. Regisseur Adrián Orr houdt de bezoekers van de zaak anoniem: alleen hun achterhoofd is zichtbaar. In korte scènes worden ze vanuit een vast camerastandpunt geobserveerd. Kapper Jose gaat ondertussen onverstoorbaar zijn gang. Hij biedt een luisterend oor aan zijn clientèle, die vertellen over hun dagelijkse bezigheden en kan zelf ook het een en ander kwijt. Het grote raam van zijn winkel gunt een blik op de buitenwereld.