Bubbly Big Top
Inkijkje in de levens van Madeleine van 15 en Anthony van 17, de twee oudste van de zeven telgen in een circusfamilie. Als 'junior manager' en 'lead performer' van Circus Bruselli reizen ze stad en land af: iedere maandag in een nieuw dorp opbouwen, iedere zondag weer afbreken, en tussendoor tweemaal daags de piste in. Het is hard werken: niet alleen tijdens de shows maar ook achter de schermen helpt de hele familie een handje, van het opzetten van de tent tot de verzorging van de dieren, waaronder een llama en wat kamelen. "De mensen denken dat we uitschot zijn", verzucht Anthony. "Dat is wat ze denken als ze het woord 'circus' horen." Toch zijn de broer en zus verknocht aan het circusleven, zo blijkt uit de interviews en uit hoe we ze voor en achter de schermen aan het werk zien. Madeleine's gedroomde prins op het witte paard heeft dan ook zijn eigen circus - al zou Anthony haar liever in 'zijn' show zien blijven.