Brilliant Noise
Zinderende animatie met satellietbeelden van de zon. Haar mooiste ongeziene momenten zijn van een verpletterende kracht. Veranderingen in lichtintensiteit zijn vertaald naar het geluidsspoor. is het resultaat van vijf maanden research door de filmmakers tijdens een Artist in Residence programma bij de NASA Space Science Laboratories. Honderdduizenden computerbestanden namen ze door voor ze hun uitgekiende beeldselectie maakten. Ze kozen ervoor de beelden ruw te laten: korrelig en contrastrijk en onvoorspelbaar. Ze blazen je van je stoel met verborgen krachten van energetische deeltjes en een spetterende witte regen van zonnewind.