Kids on the Silk Road: Girl Against Gravity
Het is een fascinerend gezicht: kinderen die zich als slangenmens in de vreemdste posities vouwen. De elfjarige Erdenchimeg maakt op de circusschool haar grote droom waar, maar vanwege haar gezinssituatie – haar vader zit in de gevangenis – voelt ze zich toch een buitenbeentje. De enorme spanning waaronder ze moet presteren wordt haar soms teveel.