Turn out the Light
Het echtpaar Ruth en Arne woont al 45 jaar in hun grote huis. Regisseur Mira Jargil observeert hoe ze de laatste uren spenderen in hun vertrouwde omgeving, voordat de verhuizers komen. De laatste dozen ingepakt, de laatste avondmaaltijd, de laatste keer welterusten zeggen voor het slapen gaan. Er worden geen herinneringen opgehaald, geen grote woorden gesproken. De betekenis zit hem na zoveel jaren vooral in die onbeduidende dagelijkse dingen.