A Murder in Mansfield
De 38-jarige Collier keert terug naar zijn geboortestad Mansfield, Ohio, waar hij als 12-jarige getuigde tegen zijn vader, de arts John Boyle, die Collier's moeder Noreen vermoordde op oudejaarsavond 1989. Na het proces verloor Collier het contact met al zijn familieleden, terwijl zijn manipulatieve, narcistische vader hem nog altijd in zijn greep houdt. Om met het verleden in het reine te komen, bezoekt Collier de bepalende plekken en mensen van destijds: zijn ouderlijk huis, zijn middelbare school, de rechtbank, de onderzoeksleider, zijn adoptiefouders en de beste vriendin van zijn moeder. De rondgang leidt naar een uiteindelijke confrontatie met zijn vader in de gevangenis. Colliers herinneringen komen tot leven in de videoverslagen van het strafproces uit 1990, familiefoto's, hartverscheurende brieven die hij als tiener aan zijn veroordeelde vader schreef, en shots vanuit een drone die als een geest boven het besneeuwde stadje hangt. Dit liefdevolle portret van een dappere jongen die zich aan de last van een huiveringwekkend verleden ontworstelt, laat zien hoe verstrekkend de bijkomende gevolgen van een geweldsdelict kunnen zijn.