Deze eerste lange documentaire van Tal Elkayam is een onorthodoxe verkenning van de bizarre realiteit van het Palestijns-Israëlische conflict. Een associatieve compilatie van found footage, geheel samengesteld uit YouTube-beelden van het strand bij Tel Aviv en de heuvels en valleien van de Westoever.
In de tijd dat badgasten haastig beschutting zoeken als de sirene waarschuwt voor raketten, botsen aan de andere kant soldaten met protesterende Palestijnen en doet een bulldozer zijn sloopwerk. Een Israëlische kolonist is trots op zijn druiven, terwijl elders een Palestijn beschrijft hoe zijn boomgaard is verwoest. Honden verstoren een kudde schapen, honden spelen aan het strand. Soms komen demonstranten met Israëlische en Palestijnse vlaggen tegenover elkaar te staan.
Twee parallelle werkelijkheden vol onthutsende contrasten lopen in deze energieke en ogenschijnlijk intuïtieve montage soms dwars door elkaar, maar zijn ook onlosmakelijk verbonden. En niet alleen omdat de klaprozen aan de kust sprekend lijken op de bloemen in de heuvels.