Skip Day
Als Pahokee – een kleine, overwegend Afro-Amerikaanse industriestad in Florida – op maandagochtend wakker wordt, gaan de laatstejaars niet naar school, maar maken ze zich op voor een dag op het strand. Het is Skip Day, de maandag na het eindfeest, en volgens de traditie worden de lessen dan overgeslagen.
Tientallen scholieren rijden de honderd kilometer naar de kust. Meisjes kiezen zorgvuldig hun strandkledij uit en stelletjes stappen hand in hand de auto in. Terwijl de playlist speelt, trekt het landschap van Florida voorbij, totdat uiteindelijk de oceaan zich aan de horizon vertoont.