Z zycia pomnikow
Een film over demonstraties voor de vakbond Solidariteit, waarin veel archiefmateriaal is verwerkt. Het hoofdonderwerp is de onthullingsplechtigheid van het monument voor de Poolse revolutionair Felix Dzierzynski op een plein in Warschau in 1951 en over de vernietiging ervan in 1989.