Alle dagen heel druk
‘Ik ben Wouter en ik ga de hele film op deze stoel stil blijven zitten.’ De camera zoomt in en Wouter blijft zitten - en in het volgende shot glijdt hij spetterend en proestend door de tunnel van zwembadglijbaan. Wouter kan niet stilzitten, hij is een ADHD-kind. ‘Ik ben zo druk, dat kun je je niet voorstellen. In mijn hoofd is het verkeerschaos. Alsof je een auto wilt besturen, maar het stuur werkt niet.’ Met medicijnen lukt het deze Amsterdamse scholier zijn energie en concentratie in goede banen te leiden, maar nooit lang genoeg. Wouter vertelt zelf zijn verhaal.