Market Screening: Child of Dust
Sang is een van de talloze kinderen die Amerikaanse soldaten na de Vietnamoorlog achterlaten – ongewenst, gediscrimineerd en getekend door een oorlog die meer dan alleen zijn vader heeft geëist. Wanneer Sang onverwachts zijn ernstig zieke vader in de VS aantreft, is hij vastbesloten hem te ontmoeten, ook al heeft dat een prijs. De enige manier om aan deze behoefte te voldoen, is permanent naar de VS verhuizen en zijn geliefde vrouw, dochter en kleinzoon achterlaten. In dit vreemde land worstelt hij om zijn plek te vinden – niet alleen in een maatschappij die hem als een buitenstaander beschouwt, maar ook binnen een Amerikaanse familie die nooit van zijn bestaan ​​heeft geweten. Culturele barrières botsen wanneer het verleden het heden op de meest onverwachte manieren inhaalt.