Please Hold the Line
Het wereldwijde gebruik van communicatiemiddelen zoals telefoon, televisie en internet groeit nog altijd flink. Kabelmaatschappijen en telecomaanbieders hebben het er druk mee om iedereen, ook de mensen in afgelegen dorpen op het platteland, aan te sluiten op hun netwerken. Please Hold the Line volgt telecommonteurs in een aantal Oost-Europese landen tijdens hun bezoekjes aan klanten.
Bij de een sluiten ze de televisie aan of repareren ze de faxmachine, ergens anders klimmen ze op gammele daken en in telefoonpalen om de benodigde kabels te plaatsen. Dit levert bijzondere ontmoetingen en gesprekken op, waarin zowel de monteurs als de klanten hun verhalen vertellen, tegen de achtergrond van hun apparaten, die voortdurend geluiden en nieuwsberichten uitzenden.