Capturing the Friedmans
Andrew Jarecki was van plan een documentaire te maken over verjaardagsclowns. Hij veranderde echter van onderwerp, toen hij erachter kwam dat de vader en de jongste broer van een van de clowns, Silly Billy alias David Friedman, vijftien jaar geleden de gevangenis in draaiden wegens seksueel misbruik van jongetjes. David Friedman bestrijdt deze beschuldigingen tot op de dag van vandaag. Hij stelde aan Jarecki pijnlijke familievideo's beschikbaar, waarop te zien valt hoe het gezin van Friedman uit elkaar viel. De zaak tegen vader Arnold en zijn toen achttienjarige zoon Jesse leek sterk. Er was kinderporno verstopt en vele getuigenissen van kinderen, die beweerden te zijn verkracht. Maar journaliste Debbie Nathan heeft haar twijfels. De documentaire veroorzaakte in Amerika opschudding maar bracht ook miljoenen dollars in het laatje.