Incident at Loch Ness
Film in een film in een film met regisseur Werner Herzog in de hoofdrol, geschreven en geregisseerd door Zak Penn, de schrijver van LAST ACTION HERO en X-MEN 2. Over de verbanden tussen feit en fictie, met geloofwaardigheid als inzet. Regisseur John Bailey maakt een documentaire getiteld HERZOG IN WONDERLAND over fictie- en documentaire-regisseur Werner Herzog, die een documentaire maakt over het monster van Loch Ness met een Hollywood-crew. Maar in werkelijkheid kijken we naar een mockumentary, geschreven en geregisseerd door Zak Penn, die in de film de producent speelt van Herzog’s Loch Ness-project.