San Donato
In de Oeral ligt een treinstationnetje met de naam San Donato. Een opmerkelijke naam voor een Russisch station. Dit documentaire essay verkent het hoe en waarom van deze naam. Regisseur Baluyev keert terug naar de regio waar zijn vorige film (2003) het uitzichtloze dagelijkse bestaan van de jonge bewoners schetste. Daarnaast filmt hij San Donato in Florence, een voormalig prinsdom dat ooit gekocht werd door de rijke Russische industrieel Demidoff. Nog steeds herinneren straatnamen en een museumvilla aan zijn aanwezigheid in Italië. Het leven in het Italiaanse San Donato staat echter in schril contrast met de armoede in haar Russische naamgenoot.