Angola saudades de quem te ama
Regisseur Richard Pakleppa gaat met zijn camera in Angola de straat op om verhalen uit alle lagen van de bevolking vast te leggen en zo te achterhalen hoe het met het land gesteld is sinds het einde van de gruwelijke, drie decennia lange burgeroorlog. Een groep straatkinderen, een leraar, een priester, een visverkoopster, een model en een rapper vertellen over de voorbije oorlogsperiode en over de veranderingen die ze nu meemaken. Pakleppa laat zo de vele facetten die de samenleving kleuren aan bod komen. De beelden worden begeleid door een voice-over die brieven voorleest en door de weemoedige muziek die het land eigen is.