Quest
Intiem portret van een familie in North Philadelphia, gefilmd met slechts één camera over een periode van bijna tien jaar. Beginnend in 2008, nog voor de inauguratie van Barack Obama, volgen we een decennium lang Christopher 'Quest' Rainey en zijn vrouw Christine’a (alias Ma Quest). In een buurt die gekenmerkt wordt door ongelijkheid, schietpartijen en verwaarlozing, voeden ze op liefdevolle wijze en op basis van gelijkheid hun kinderen op. De muziekstudio in hun huis is hun heiligdom: een veilige plek waar talloze lokale muzikanten hun gedachten en gevoelens delen met de rest van 'North Philly'. Quest speelt als producer en radiopersoonlijkheid een belangrijke rol in de wijk, en zijn stem wordt alleen maar luider na een gruwelijk ongeluk waarbij zijn dochter betrokken is. Terwijl Donald Trump op televisie tijdens zijn verkiezingscampagne belooft om voorgoed de problemen in de Amerikaanse steden op te lossen, komt de buurt samen voor een protestactie tegen het bendegeweld dat al zoveel onschuldige slachtoffers heeft geëist.