Mijn God, wat hebben wij gedaan?
Documentaire uit 1981 over de oud-bemanningsleden van Elona Gay, het vliegtuig dat gebruikt werd om de atoombom op Hiroshima te gooien. Naast uniek historisch materiaal onder meer gesprekken met Paul W. Tibbets, kolonel en commandant van de Elona Gay, Jacob Beser, radarspecialist en kapitein Robert Lewis, co-piloot.