He Makes Me Feel Like Dancin'
Op uitnodiging van Jaques d'Amboise regisseerde de onlangs overleden, Emile Ardolino 'He makes me Feel like Dancin'. D'Amboise is solo-danser bij het New York City Ballet. Onder auspiciën van het National Dance Institute, waarvan hij oprichter en artistiek leider is, werkt hij met een groep schoolkinderen aan verschillende balletten. Deze balletten zijn speciaal gechoreografeerd voor het gala van het instituut: 'The Event of the Year'. De schoolkinderen komen allen uit New York, maar hebben verschillende achtergronden. Het doel van D'Amboise is om de kinderen, door middel van een uniek leerproces, de mogelijkheid te geven om met elkaar het plezier in dansen te delen. De film toont, naast de vastbeslotenheid van de kinderen om tot een goede voorstelling te komen, ook de tegenslagen en successen die ze ondervinden tijdens de repetities.