Metrî zivota
Ulkan Mekulovi is zeventig jaar oud, hij woont alleen en is al zijn hele leven doofstom. Iedere dag - ongeacht de weersomstandigheden - loopt hij enkele kilometers naar de bioscoop om daar op zijn eigen unieke manier naar films te kijken.