Mylimoji is raudono namo
De vrouwengevangenis van Panevezys is een apart type gevangenis met specifieke problemen. MYLIMOJI IS RAUDONO NAMO volgt het dagelijkse leven van de gevangenen en de verzorging van hun kinderen.