Daniel
Daniel is op zomerkamp met zijn vrienden. Er zijn gespecialiseerde begeleiders mee, want het is een kamp voor jongeren met het syndroom van Down. Ze sporten en doen mee aan een bonte avond, waar Daniel van The Beatles zingt en haarfijn uitlegt waar het nummer over gaat. Op het strand vullen ze in een tijdschrift een quiz over hun bruiloftsvoorkeuren in. Maar onder elkaar praten de jongens vooral over de liefde en natuurlijk over meisjes – over die ongrijpbare andere sekse die voor iedere heteroseksuele tienerjongen zo mysterieus en fascinerend is. De jongens proosten met cola terwijl ze hun droomvrouw beschrijven en Daniel probeert zijn gevoelens te vangen in een gedicht. Hij wordt daarbij gesteund door zijn beste vriend, die hem bijstaat met wijze en lieve uitspraken. De sfeer is loom en dromerig als de zomer zelf in deze film over universeel verlangen, maar vooral over vriendschap en broederliefde.