Het is een veelgehoorde klacht: de mobiele telefoon isoleert ons van elkaar. De makers van het Nederlandse The Smartphone Orchestra en het Britse Anagram gingen daarom op zoek naar nieuwe mobiele rituelen en ontwikkelden op uitnodiging van IDFA DocLab een ervaring waarin de telefoon ons juist verenigt. Het resultaat is W/O/R/K, een wonderlijke, collectieve ervaring die zich afspeelt op alle telefoons in de zaal. Populaire teambuilding-oefeningen en inspiratie-video’s die ons helpen onszelf tot een beter mens te maken, worden op de hak genomen in deze interactieve groeps-experience. W/O/R/K is het product van een maatschappij die uit alle macht probeert om liefde en compassie te benutten voor winstgroei. Dus laad je telefoon van tevoren goed op en ervaar wat het is om een radertje te zijn in een prachtige machine.