Paternal Instinct
Softwareontwerper Mark en milieubeschermer Erik zijn al tien jaar bij elkaar en hebben besloten dat het tijd is om kinderen te krijgen. Ze voelen niets voor adoptie en zetten een advertentie op internet met een oproep voor een draagmoeder. Al snel reageert Wen, een getrouwde vrouw, moeder van een puberzoon én praktiserend heks. Na een eerste kennismaking met de beoogde moeder volgt een aantal inseminatiesessies, waarna Wen zwanger raakt. PATERNAL INSTINCT volgt de hoofdpersonen in dit emotionele proces op de voet gedurende twee jaar, een periode waarin voor alle betrokkenen liefde en verwijdering, vreugde en verdriet elkaar voortdurend afwisselen.