Soldier Girls
De kritische documentaire SOLDIER GIRLS presenteert het leger als een kruising tussen de Marx Brothers en het absurd theater. Door de absurditeit van alle dril-oefeningen heen (zo worden de vrouwen tijdens het trainen door een sergeant opgehitst met de slogan: 'I want to go to Iran, I want to kill an Iranian') toont zich de macht van het apparaat en de enorme druk die op de vrouwen wordt uitgeoefend om op de gewenste manier in het uniform op te gaan. Vier soldaten worden intensief gevolgd op hun weg door de eerste stoomcursus.