Qu'il soit ce qu'il ne sera jamais
Branco komt uit Novi Sad, een voormalig district van Vojvodina, maar nu geannexeerd door Servië. Branco woont sinds 1991 in België. Hij weigert elke rol in deze film: van de dominante Serviër, van de lafaard en van de verzetsstrijder. Momenteel is hij gewoon Branco, een persoon wiens verhaal is uitgehold door de loop van de geschiedenis.