Fire Mouth
Het is een extreem hete dag in het voetbalstadion van de stad Salgueiro in het hart van de Braziliaanse deelstaat Pernambuco. Er staat geen zuchtje wind en de zon brandt onbarmhartig op de betonnen tribunes. De wedstrijd van thuisclub Carcará, genoemd naar een Braziliaanse roofvogel, is belangrijk – er moet gewonnen worden. Het lijkt er echter op dat de fans het laten afweten op deze hete dag; slechts een handjevol supporters trotseert de hitte op de tribunes of langs de lijn. Boven in zijn cabine levert Didi Souza, bijgenaamd 'Fire Mouth', zijn immer opzwepende radiocommentaar. Dit alles is vastgelegd in stemmige zwart-witbeelden met een haast abstracte kwaliteit, waarin details van de mensen en de omgeving een centrale rol spelen en geen enkel shot van de wedstrijd en de spelers voorkomt. Op de geluidsband domineert de stem van de commentator, tegen een achtergrond van supportersgejoel en het geruis van de radio.