Ziezoo
Regisseur geeft blijk van subtiel observatievermogen in deze speelse introductie tot de magische wereld van kleuters die het boven- en ondergrondse verkennen. Veel oog voor detail en lichaamstaal alsmede fijnzinnige parallellen in beeld en geluid vertalen een wereld van verwondering in een beeldende documentaire die terug doet verlangen naar deze jonge leeftijd.