Wyscig Pokoju Warszawa-Berlin-Praga
Een filmreportage over de wielerwedstrijd Warschau?Berlijn?Praag, gereden als betoging voor de vrede. In de proloog wordt de verwoesting van Warschau en de opbouw van deze stad na de oorlog weergegeven. Conservering van een nitraatkopie van het Bundesarchief. NFM had nog geen kopie.