The Fly
Julius Gottlieb is veertien jaar en met zijn 1 meter 53 niet bepaald een van de grootsten van zijn klas. De meisjes zien hem niet staan, maar desondanks heeft Julius genoeg zelfvertrouwen. Hij is namelijk de Deense bokskampioen in zijn klasse. THE FLY volgt het jonge bokstalent een jaar lang bij zijn trainingen, wedstrijden, kampioenschappen en op school. Hoewel Julius veel van zijn sport houdt, denkt hij er ernstig over te stoppen. Hij is bang voor hersenletsel en andere ernstige blessures. Liever droomt hij alvast over de vele meisjes die hij zal ontmoeten op de school waar hij heen gaat als hij vijftien is.