It's Now or Never
Voor IT'S NOW OR NEVER trok de Deense regisseur Jon Bang Carlsen naar Ierland. Naar aanleiding van het Matchmaking Festival dat jaarlijks in het aan de Westkust gelegen Lisdoonvarna georganiseerd wordt, maakte hij een portret van Jimmy. Jimmy is een vrijgezel van middelbare leeftijd. Zijn hele familie is in de hoop op een beter leven naar de Verenigde Staten geëmigreerd. Nu hij wat ouder begint te worden mist hij het gezelschap van een levensgezellin en gaat hij actief op zoek naar een vrouw. Hij schakelt daarvoor zelfs waarzegsters en een relatiebemiddelingsbureau in. Zijn verlangen naar een echtgenote die koeien kan melken is zelfs zo groot dat ze als het ware aanwezig wordt. Terwijl Jimmy zijn koeien weidt, oefent hij de trouwgeloften en de wind draagt de bruiloftsmars tot ver over het Ierse platteland.