Tehran Has No More Pomegranates!
Een intelligente, voortdenderende, muzikale compilatie van archiefbeelden en eigengemaakte opnames die regisseur Massoud Bakhshi in de afgelopen vijf jaar voor zijn stadsportret over Teheran verzamelde. Vanaf de oprichting in 1241 v.Chr., toen er nog uitzonderlijk lekkere granaatappels groeiden, via de diverse overheersers, collectieve opiumverslaving, het bezoek van Stalin, Churchill en Roosevelt ('Jullie hebben echt enorme oliebronnen'), de islamistische revolutie, de explosieve groei van de stad, de afvalberg en het huidige transportprobleem komt Bakhshi uit op een kritisch beeld van de Iraanse hoofdstad, dat eigenlijk niet voor vertoning geschikt is.