The Merry Boys
Een groep muzikanten speelt op straat in een drukke buurt van Sofia. Daar zou niets vreemds aan zijn als niet alle leden blind zouden zijn. De documentaire laat zien hoe hun professionele en privé-leven eruitziet. De groepsleden vinden Lubo, die nu 53 is, te oud om zijn beroep van zanger nog uit te oefenen. Wat moet er nu van hem worden? Is hij in staat te overleven zonder zijn collega’s en verdiensten? Maar dat is niet de enige zorg van deze mannen. De meeste zijn getrouwd, hebben een gezin en rekeningen die betaald moeten worden. In de stijl van een home video toont de documentaire de dagelijkse activiteiten van de groep, of ze nu vrolijk zijn of gebukt gaan onder treurigheid of eenzaamheid. De film geeft een beeld van het leven van deze blinde muzikanten, zonder hypocriet erbarmen of ongepast medelijden.