Primas
Hoe ga je verder na een zwaar traumatische ervaring? De achttienjarige Argentijnse Rocío heeft zichzelf weer bijeengeraapt nadat ze op tienjarige leeftijd door een passant van haar fiets werd gerukt, verkracht, in brand werd gestoken en voor levenloos op een veld werd achtergelaten. Op wonderbaarlijke wijze overleefde ze. Nu vertelt ze haar verhaal aan haar nicht, die zelf jarenlang door haar vader is misbruikt. Laura Bari weet hun verbijsterende persoonlijke verhalen om te vormen tot een prachtig naturel portret van twee gewone adolescenten met herkenbare levensvragen, die steun bij elkaar en in het theater vinden. Samen huilen, verhalen delen en luisteren helpt. Hun levenslust is nooit gebroken. Soms sluipt er een flard magie in hun verhaal, als Rocío als een krokodillenmeisje over het strand kruipt en een droom herleeft. Beetje bij beetje weten ze zelf weer vorm te geven aan hun leven dat bruut van hen leek te zijn afgepakt.