Natural History
Hoe muzikaal kan een film worden? Geluid en beeld, afkomstig uit Alan Berliners eigen archief, reageren op elkaar, dagen elkaar uit, onderschrijven of bespelen elkaar. Ze koppelen zoals hij zelf zegt ''. Documentaire materiaal en beelden die uit voorlichtingsfilms afkomstig lijken, komen samen in een kakafonie van beeld en geluid waarin de meest fantasierijke overgangen als vanzelf elkaar opvolgen in opnieuw een verhaal waarin het verhaal ontbreekt. De grapjes, syncopes, beats, associaties die langzaam van dier naar mens verschuiven, vertellen des te meer en nodigen uit tot een nieuw kijken.