The Way Back - True Blue 2
Het legendarische voetbalelftal Malmö FF is voor het eerst in 64 jaar gedegradeerd uit de Zweedse hoogste divisie. De camera legt na de wedstrijd in de kleedkamer de wanhoop vast op de gezichten van de spelers en coaches. De werkeloze Lasse zit thuis helemaal verslagen in zijn keuken. Zijn vriendin Maria probeert hem te troosten. Vanaf nu begint de weg terug naar de hoogste divisie. Lasse volgt zijn team op de voetbalvelden in heel Zweden. Maar soms kijkt hij te diep in het glaasje. Een jongeman met een allochtone achtergrond krijgt een belangrijke rol in het elftal. Zlatan Ibrahimovic wordt gezien als het grootste talent aller tijden in het Zweedse voetbal. Maar zijn arrogante houding levert problemen op in het team. Zlatan moet zijn temperament onder controle zien te krijgen en leren dat voetbal een teamsport is. Het is zijn grote droom om profvoetballer te worden in Europa en een paarse metallic Lamborghini te bezitten. In 2001 heeft Ajax Zlatan aangekocht.