Oblivion
Heddy Honigmann's lang verwachte terugkeer naar Peru. Oblivion is een film over armoede en poëzie in een land dat geplunderd is door de machtige leiders van het land. Maar de machtelozen blijven niet aan de zijlijn staan en verzetten zich tegen de onderdrukking.