Zomaar weg
Rowan vertelt in de documentaire over het plotselinge verdwijnen van zijn vader. Hij ging ’s ochtends naar zijn werk en kwam nooit meer terug. Jarenlang wist Rowan niet wat er met zijn vader was gebeurd. Had hij een dodelijk ongeluk gehad? Was hij vermoord? Het was een groot mysterie. Rowan vertelt hoe hij met zijn verdriet is omgegaan, over zijn interesse voor mysteries en wat hij uiteindelijk van zijn vader vindt.