Sweet Salty Wind
Ergens aan de Cubaanse kust. Drie kinderen, twee meisjes en een jongen, zwerven langs de huizen en de oude ruïnes die aan zee liggen, spelen op het strand. Ogenschijnlijk helemaal vrij en zichzelf, in hun eigen wereld, kalm geobserveerd, nu eens van een afstand, dan weer van dichtbij, met veel aandacht voor sfeer en gevoel, voor blikken en gebaren. Met de wind, het geruis van de golven en hun stemmen als soundtrack.