De Noord 20-29
Documentaire over de tegenstelling tussen de oorspronkelijke bewoners van een dijk in het Noord-Hollandse Ilpendam en de aan de stad ontvluchte 'nieuwelingen', waarvan Bromet er zelf een was. De aanleg van een babyfoon tussen de twee huizen, stuit op onwil van de omwonenden.