Focus Forward: Meet Mr.Toilet
Voor wie geen toegang heeft tot een toilet kan ontlasting een gif worden. Zakenman en sanitaire superheld Jack Sim vecht tegen deze vaak genegeerde crisis, die 2,6 miljard mensen raakt. Onderdeel van de serie , een initiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films maken over de kracht van de menselijke inventiviteit en vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.