The End of Wonderland
Al jaren werkt de Amerikaanse kunstenaar en transgender pornoster Tara Emory aan haar “trans sci-fi porn epic” Up Uranus. Met onuitputtelijke creativiteit en een minimaal budget knutselt ze indrukwekkende retro-futuristische decors en “testostrobots” in elkaar. Met een knipoog naar lowbudget-sciencefiction uit de jaren vijftig en veel vrolijke seks.
Korte fragmenten uit haar magnum opus behoren tot de hoogtepunten van dit ongehaaste portret, waarvoor de openhartige Emory jarenlang werd gevolgd. Van een haargrensoperatie in Mexico via kleurrijke fotoshoots voor haar pornosite tot een gesprek met haar moeder. Al die tijd is Emory bezig haar leven vorm te geven op haar eigen voorwaarden. Als sekswerker, trans vrouw, filmmaker, kostuumontwerper, set-designer, striptekenaar en meer.