Change of Choice
Het 5000 zielen tellende dorp Zhai Cheng kent welgeteld vijf min of meer verharde wegen. De boerengemeenschap heeft in het verleden de verkeerde gewassen verbouwd en sindsdien komen de meeste inwoners nauwelijks boven de armoedegrens uit. Hier kan verandering in komen als partijsecretaris Mi Jin Shui erin slaagt de dorpelingen ertoe te bewegen een pepercoöperatie te beginnen. Met de hulp van kundige vrijwilligers wordt daarom voortvarend een publiciteitsoffensief ingezet. Gebrekkige communicatie gooit echter roet in het eten. Terwijl de meningsverschillen tussen familieclans en tussen mannen en vrouwen steeds hoger oplopen, becommentarieert devoice-over zonder ironie de broodnodige pogingen van een kleine gemeenschap haar bestaansgrond te verbeteren.